utorak, 2. prosinca 2014.

Komunikacija s depresivnim i tjeskobnim osobama



Komunikacija s depresivnim osobama
•  odvojiti dovoljno vremena za razgovor
•  suzdržavati vlastitu dosadu, frustraciju ili ljutnju
•  pozorno opažati klijentove verbalne i neverbalne znakove
•  neverbalno pokazati suosjećanje i razumijevanje (nagnuti se prema klijentu, gledati ga u oči i sl.)
•  objasniti svrhu razgovora
•  koristiti izraze potkrjepljenja i facilitacije («Vidim da vamjeteško govoritio tome.»)
•  pitanja koja sepostavljaju trebaju biti takva da osoba može odgovoriti kratkim i jednostavnim odgovorima

Komunikacija s tjeskobnim osobama
Da bismo tjeskobnu osobu potaknuli na razgovor, možemo učiniti sljedeće:
•  biti smireni i odvojiti dovoljno vremena za razgovor
•  objasniti da mnogi ljudi osjećaju tjeskobu
•  ako klijent  previše priča, usmjeritiga sažimanjemi objasniti koje podatke trebate
•  objasniti zašto nam trebaju zatraženi podatci

Nema komentara:

Objavi komentar