utorak, 2. prosinca 2014.
Komunikacija s depresivnim i tjeskobnim osobama
Komunikacija s depresivnim osobama
• odvojiti dovoljno vremena za razgovor
• suzdržavati vlastitu dosadu, frustraciju ili ljutnju
• pozorno opažati klijentove verbalne i neverbalne znakove
• neverbalno pokazati suosjećanje i razumijevanje (nagnuti se prema klijentu, gledati ga u oči i sl.)
• objasniti svrhu razgovora
• koristiti izraze potkrjepljenja i facilitacije («Vidim da vamjeteško govoritio tome.»)
• pitanja koja sepostavljaju trebaju biti takva da osoba može odgovoriti kratkim i jednostavnim odgovorima
Komunikacija s tjeskobnim osobama
Da bismo tjeskobnu osobu potaknuli na razgovor, možemo učiniti sljedeće:
• biti smireni i odvojiti dovoljno vremena za razgovor
• objasniti da mnogi ljudi osjećaju tjeskobu
• ako klijent previše priča, usmjeritiga sažimanjemi objasniti koje podatke trebate
• objasniti zašto nam trebaju zatraženi podatci
Pretplati se na:
Objavi komentare (Atom)
Nema komentara:
Objavi komentar